Monday, April 13, 2009

MY SIMPLE WANTAN SOUP

Ari tu dok baca kat blog Nora resipi wantan sup ni.. tengok macam senang jer nak buat and masa tu mmg nak makan yang bersup2.. kebetulan lak kuar ngan die Ahad tu so dapat la beli bahan-bahan ni kat Cold Storage.

Inti wantan: minced chicken & shitake mushroom

Untuk resipi penuh silalah singgah blog Nora ni.. tenkiu Nora for the resipi! Sedappp!

Ni amatur yang wrapkan wantan ni so tu yang kurang seni sket.. Yang penting padat and tak terburai k..

Sup tu pun masukkan tomato (sbb nak kasik masam sket), mushroom and saderi.




Tadaaa... ni la hasilnye!

Alhamdulillah hubby and Hazyq suka. Kiteorg makan ngan mihun and laki aku ni mesti nak pedas2 so tu yang buat sambal cili kicap.

4 comments:

Anonymous said...

Bagus anak murid saya ni..

Shue said...

Sedapnyee...nanti la time free sikit leh buat menda alah ni...

SuE KasSiM said...

ahaks..aku pun nk cuba...dulu ingat susah nk wat..si nowwa dh tunjuk senang ghupanyeee...hihihi..aku nk gi godek kat kedai ader x wantan tu pastry...harap ader laa..

Eliza said...

Hahah... kalu aku boleh.. korang mesti boleh buatnye..

Resipi tok guru Nora amatlah senang diikuti.. cuba jangan tak cuba!