Wednesday, March 4, 2009

Bengong sampai ke petang..

Tak tau la ape la bengong sangat aku ari ni sampai boleh tertukar pakai contact lens laki aku..

Adehh... power die dah ler tinggi pastu tak balance.. tak pasal2 pening pastu dunia aku cerah semacam jer and nampak double..

Ni la akibatnya bangun lambat.. huhuh


Alahai... ingat tu jer yg bengong tapi ada lagi yg bengong ari ni.. Hari bengong sedunia tul!

Boleh pulak pagi tadi kul 10.15 dapat pulak sms dari Farah, pekerja kiosk aku kat Giant Kinrara tu.. Ari ni die tak dapat datang keja lak sbb nak gi checkup kat hospital.. kelam kabut call la budak kiosk seblah mintak tolong bukakkan kiosk and jaga skali.. pastu kena lak ke sana bawak kunci bukak mangga kiosk... ni la dugaan orang berniaga..

Pastu....... Tadi masa nak amik contact lens kat umah mak di Subang boleh pulak anakanda & maidku ikut atok & opah die kuar... Ape kena mengena dieorg ngan contact lens tu kan? Iye laaa dah Darlingku tu paskan contact lens tu kat maid untuk pas kat aku... masalahnya maidku ni letak contact lens tu kat baby bag Hazyq yg biasa dibawa ke mana die berada... So kena la tungguuuuuu sampai dieorg balik..

Nak tambah tensen lagik... bila sampai opis boleh pulak handle keta patah! Alarm keta org tu biul sket so org tarik la handle nak make sure terkunci pintu.. alih2 masa tarik tu terus bunyik krakkk dan patah terpelanting..

Ni baru kul 5.45 petang ni... tak tau la malam ni ape lak jadik...


1 comment:

Anonymous said...

Kakakakaka!! relaxxx...sume org ade bad day ;p