Sunday, October 18, 2009

PLUS OPEN HOUSE RAYA 2009

Minggu ke-2 raye hari tu company ada buat open house raye.

Dah kalu keja kat Corporate Comm tu kan so kena la duty time ni..

Mungkin ada yg tertanye2 ngape aku tak pakai baju kurung ke jubah time ni.. Ni nak story yg aku mmg sengaja pilih pakai baju camni supaya terserlah perut aku tu (anyway, baju kurung mana nak muat perut ni..heheh) Kalu tak buat camni, maunye ramai yang tak sedar diri yang aku ni dah masuk 3rd trimester and ingat aku ni masih aktif utk ke hulu hilir sana sini..

So hari tu ramai la mata dok fokus kat perut ni.. pastu ada lak yg tanye.. Eh, u pregnant lagi ke?? Heheh.. ni kira mission accomplished la. Pasni kalu aku takde 2 bulan sume taula yg aku dah beranak..

Details Raya Open House PLUS 2009:

Date: 2nd October 2009 (Friday)

Venue: Banquet Hall, Persada PLUS (HQ PLUS yg baru sebelah toll Subang tu)

Estimated no. of invitees: 1,500 (termasuk staff)

Time: 2.00pm until 10.00pm

(Lama kan time tu?!! Nasib baik boleh excusekan diri after 7pm..itupun sbb nak amik maid dr LCCT.. tapi malam tu mmg flat giler ngan pinggang & peha sakit.. dah jalan serupe org parkinson dah..huhu)


Ni bersama colleagues aku Haida & Ain.. tak silap aku kiteorg ni kawin sume tahun yg sama..



Ni ngan Kak Mas, colleague seperjuangan kat A&P Events Unit.. yang terselit tu Kak Marlina dari Media Unit..




Kebetulan time tu ramai yg pakai biru termasuk MD ngan COO aku.. Yang tengah pakai baju biru lembut tu COO (Pn.Nik) and sebelah die MD (Pn.Noorizah)


Ni ngan colleagues yg lain yg turut bertugas time tu..


Ni ngan Kak Scuhana.. die ni tauke jaga RSVP and aku pun terjebak gak dlm task ni.. seksa yg amat nak buat.. ramai yg tak erti konsep RSVP ni gamaknye so asyik nak kena call follow-up jer tanye datang ke idak..


Ni colleagues aku lagi..mmg kiterog suka jer nak bergambo.. dah pakai glamer so kena la bergambo sakan kan..

-

-

1 comment:

SuE KasSiM said...

kau dh siap beg nk gi spital lum eliza..aku takut je terberanak nanti..sbb aktif..